poniedziałek, 15 lutego 2021

Barbie Fashionistas 159

Uznałam, że czas na kolejny post. :)

Zdjęcia wykonane zostały na szybko, w domu...Pozuje moja nowa Barbie Fashionistas 159, pierwsza jaką udało mi się kupić z nowej serii.

Lalka jest bardzo dobrze wykonana, makijaż pomimo widocznej pikselizacji jest pokryty błyskiem,  co daje to ciekawy efekt. Włosy lalki są dobrej jakości. Ciałko lalki jest typu petite, z płaskimi stopami.

Na ubranko lalki składają się

- kolorowa tunika

- ciemnoniebieski daszek (moim zdaniem kompletnie niepotrzebny)

- białe buty typy trampki

Ogólnie Barbie prezentuje się pięknie, jedynym minusem jej zakupu była konieczność wątkowania i strzyżenia końcówek włosów, niestety daszek bardzo psuje fryzurę. 





Poniższe zdjęcia pochodzą ze strony Amazon. Przedstawiają moją Barbie w wersji promo. Na żywo lalka jest dużo ładniejsza.





4 komentarze:

  1. Panna wydaje się troszkę zatroskana, ale przez to jeszcze piękniejsza! Bardzo mi się podoba kolor jej oczu, barwa pomadki i odcień włosków! Cudna twarz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Twoich fotkach panna wygląda zdecydowanie lepiej niż na promocyjnych. Bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma bardzo ciekawą buźkę. Kurczę, wydaje mi się dość pożądana w kolekcji :P Niepokojąco pożądana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Intryguje od pierwszej fotki

    OdpowiedzUsuń