środa, 8 marca 2023

Bino - Barbie Fashionistas 91

    Today I made some portraits of Bino, she's Barbie fashionistas 91. All this pictures I made on my balcony in 15 minutes. 

    I wanted Barbie fashionistas 91 for a long time, and now she is mine. She's very special and I love her beautiful blue eyes  with white skin, white hair and pretty freckless.

     More pictures of my dolls soon. 


    Dziś zrobiłam  kilka portretów mojej Bino, czyli Barbie fashionistas 91. Całą sesja była robiona na szybko na moim balkonie.

    Od dawna bardzo chciałam mieć Barbie fashionistas 91 w mojej kolekcji ponieważ bardzo podobają mi się jej niebieskie oczy połączone z uroczymi piegami, jasną skórą i jasnymi włosami. 

    Niedługo postaram się wrzucić więcej zdjęć mojej kolekcji.













2 komentarze: