poniedziałek, 3 września 2018

Beauty in blue

Dziś chciałabym zaprezentować moją  piękną Megan ( Integrity Toys, Charmed Life Imogen Lennox ) w bardzo dziewczęcej i słodkiej stylizacji, składającej się z sukienki i sweterka. Dla urozmaicenia całości dodałam srebrny kołnierzyk i czarną okrągłą torebkę.  Chciałam w ten sposób lekko złagodzić jej ostre rysy twarzy i podkreślić delikatność w jej urodzie.  

Megan to lalka którą kupiłam zimą. Pamiętam wieczorne spacery z psem i mamą. Na dworze było ciemno i zimno ale wszystko było rozświetlone lampkami choinkowymi i innymi światłami. Był to czas pomiędzy gwiazdką a sylwestrem. Wszystko wokół  było piękne a moje myśli i tak zaprzątała lalka, którą wypatrzyłam na internetowej aukcji.  Wiedziałam, że walka z samą sobą nie ma sensu, Megan miała być częścią mojej kolekcji i nic nie mogło tego  zmienić. Pamiętam moment w którym przyjechała do mojego mieszkania. Pomimo wyglądu zbliżonego do klasycznej Barbie, lalka od Integrity Toys jest zupełnie inna. Moja Megan ma o wiele dłuższe nogi, wyrazisty, pięknie zrobiony makijaż i osobliwy wyraz twarzy, który w tej stylizacji jest niepowtarzalny. Kolejnym plusem jest złoty makijaż który idealnie komponuje się zarówno ze złotymi jak i srebrnymi dodatkami.  I te jej przepiękne chabrowe oczy... 

Zdradzę Wam, że obecnie zmierza do mnie druga panna od Integrity Toys, o osobliwym wyrazie twarzy i urodzie całkiem innego typu, niż uroda Megan. Pozostawię jednak owy fakt owiany nutką tajemnicy, aż do czasu prezentacji lalki na blogu. A kto wie? Może obie panny od doczekają si wspólnej sesji?? 

Ale teraz, życzę miłego oglądania.... :)





























13 komentarzy:

  1. Jest przepiękna! Ma cudowną twarz i kolor włosów. Nie dziwię się, że nie mogłaś odpuścić sobie jej kupna! Sama bym pewnie przegrała taką walkę z rozsądkiem. :D
    Cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarno-białe zdjęcia zachwyciły mnie! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna stylizacja, czarno-białe zdjęcia powalają a ja siedzę zszokowana że jest aż tyle zdjęć. I każde jedno piękne. 5 jest zdecydowanie moim ulubionym :) pięknie widać na nim zarówno jej stylizacje jak i urodę i na dodatek to super tło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna panna. Ma niesamowity wyraz twarzy i kolorystyka makijażu i te ogniste włosy fantastycznie współgrają dając wiele możliwości stylizacji. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100% Integritki są przepiękne ale niestety, uzależniają baaardzo :)

      Usuń
  5. Kolejny typ lalek który mi się podoba. Nieswiadomie namawiasz człowieka na zło :)

    OdpowiedzUsuń