czwartek, 18 czerwca 2020

Aria

Witajcie :) 

Dziś chciałabym przedstawić Arię, czyli Barbie Fashionistas 123...
Wypatrzyłam ją w sklepie z zabawkami, podczas pobytu w moim małym rodzinnym miasteczku. Kiedyś chodziłam tam z koleżankami by tylko popatrzeć na półki i pomarzyć o lalkach. To super uczucie móc w końcu spełniać swoje marzenia...

Dzisiejsza sesja została wykonana na balkonie, chwilę przed nadchodzącą burzą, stąd różnica w kolorystyce i świetle.





Jeśli mam być zupełnie szczera, to nie jestem wielką fanką serii Fashionistas, ale akurat ta lalka ma w sobie owe "coś", co sprawiło, że musiałam ją kupić. Może to jej makijaż?



Oczywiście nie mogłam pozwolić jej tkwić, na nieruchomym ciele do końca egzystencji, więc podarowałam jej w pełni artykułowane ciało od Barbie Made to Move.
Powoli i nieśmiało Aria zaczyna pozować.






5 komentarzy:

  1. :D śliczna jest. Genialna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - cudnie Ją ubrałaś!!!
      zazdroszczę ślicznotki - chciejstwo
      nie śpi, a pannice wołają z ekranu ♥

      Usuń
  2. Panna piękna i rzeczywiście ma to COŚ. A stylizacja po prostu rewelacyjna. Sama ubrałabym takie ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! I te włosy! Bardzo podoba mi się jej sweter i dopasowane do niego spodnie, bluzeczka i buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna! A ubranie pasuje do niej idealnie, te kolory są po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń