czwartek, 11 czerwca 2020

Jem and the Holograms - Shana Elmsford

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić bardzo wyjątkową lalkę.
Shana została wyprodukowana przez firmę Hasbro w roku 1985, pochodzi z serii Jem and the Holograms. Gdy zbiorę cały skład wymarzonych Jemek zamieszczę o nich więcej informacji. 

Lalka przybyła do mnie w 2018 roku, długo zastanawiałam się co z nią zrobić, ponieważ jej oryginalna fryzura (lawendowe afro) składała się z kołtunów , a ponadto poprzedni właściciele zapewnili jej spore braki włosów, prawdopodobnie spowodowane nieumiejętnym czesaniem.  Jedynym wyjściem okazał się reroot. 

Lalki Jem są piękne, niestety współpraca z nimi podczas zdjęć do najłatwiejszych nie należy.

Shana pozowała dzielnie, widać, że sprawiało jej to przyjemność...




Bardzo chciałam pokazać Shanę w warunkach domowych jak i w plenerze. Pierwsza część sesji miała miejsce na komodzie w salonie, druga w lesie.  Efekty oceńcie sami...
Za jakiś czas ponownie wezmę Shanę na sesję, niech tylko sytuacja się trochę uspokoi....




6 komentarzy:

  1. Jest cudowna. Pięknie ją ubrałaś a zdjęcia w plenerze są super. 2 od końca to mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny reroot :-) Włoski wyglądają na świetne jakościowo, cudownie się układają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała przemiana!
    aż muszę umówić obie,
    Twoją i moją :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesująca dziewczyna! Te włosy, makijaż i piękny, stonowany i spokojny wyraz twarzy... Ogromnie mi się podoba na wszystkich zdjęciach i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jej (a właściwie Twoją) umiejętnością naturalnego pozowania :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno sesja domowa, jak i plenerowa są wspaniałe. Dziewczyna, nie dość że piękna, to jeszcze tak naturalnie pozuje. Urodzona modelka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa lalka, nowa fryzura jej ogromnie pasuje. A zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń