środa, 20 grudnia 2017

Lilian's new look - portraits

Ten post będzie na szybko...
Zgodnie z postanowieniem, według możliwości, korzystam z każdej chwili by dodawać posty i zdjęcia (zadowalającej jakości). 

Dwa dni temu odzyskałam moją pierwszą ukochaną BJD. Lillian opuściła mnie na miesiąc by móc wrócić z nowym, przepięknym makijażem wykonanym przez Balbinkę (klik)...
Jestem zachwycona jej nowym wyglądem i zakochałam się w niej na nowo. Planuję nowe makijaże dla całej czwórki moich żywicowych MSD. Ale to niestety muszę odłożyć już na nowy rok. 











16 komentarzy:

  1. wiem, wiem, że lubicie długaśne rzęsy :)
    fajne te rudości, bo rude i dłuuugie -
    ale pokaż Ją, proszę w tamtym ombre!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie :D
      Będzie pokazana jeszcze w wielu wersjach :D
      A które ombre masz na myśli? :)

      Usuń
    2. wiśnia i śliwka przypudrowane różem :)

      Usuń
  2. Rzęsy do nieba! I cienie fiołkowe! Fantastyczny makijaż, a Lillian ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, sama nie mogę uwierzyć, że mam tak piękną lalkę :D

      Usuń
  3. Cudnie wygląda w tym wigu i miło się na nią patrzy :) Cieszę się, że Ci się podoba jak wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba??? Ja ją uwielbiam w nowej wersji :D
      Niedługo kolejna pójdzie na Twój warsztat :D

      Usuń
  4. Twoje lalki są takie unikatowe, ojejuuuniu. A Lillian naprawdę dobrze wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna panienka po metamorfozie. Wyjątkowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOOOOWWWWW!!!!!!!!!!!!!!! CUDNA wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jakim cudem komentuje tak późno XD. Boska jest! Mroczna ale i słodka Lilian. I z twoich to nadal moja ulubiona :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że jest ruda, bardzo pasuje do niej to imię ;-) Idealnie dobrane :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Appreciate this post. Let me try it out.

    OdpowiedzUsuń