poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Tris

Dziś przed obiektyw poszła moja Tris..

Jest to lalka, która ma dla mnie bardzo duże znaczenie, jako jedna z nielicznych przetrwała barbieową czystkę w moim zbiorze i uparła się, że zostaje ze mną. I dzięki niej i innym Barbie pozwoliłam sobie wrócić do tych lalek ale w bardzo rygorystycznym systemie. O tym jednak innym razem...

Sesja była robiona na szybko podczas lalkowego spotkania w plenerze, ale Tris musiała pokazać się w nowym cardiganie... Który akurat jest moim dziełem. To pierwszy szydełkowy twór z którego jestem zadowolona. W najbliższym czasie planuję zrobić ich więcej, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Co do samych zdjęć, pogoda dawała się we znaki - raz chmury i ciemność, za chwilę znów słońce i zdjęcia są prześwietlone. Najpierw zrobiłam kilka zdjęć pomiędzy blokami a później pozwoliłam Tris pobawić się w białych kwiatach. 

Zapraszam więc do obejrzenia zdjęć i do następnego wpisu! 










23 komentarze:

  1. Naprawdę cudowne wyszły ci te zdjęcia :D. Te w białych kwiatach są najlepsze, wygląda w nich na bardzo szczęśliwą :D. Inna sprawa że Tris jest bardzo fotogeniczna a ten kardigan tylko to podkreśla. Super było :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Niedługo lecimy robić kolejne sesje :D

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Przedostatnie w kwiatach zachwyca mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia wśród kwiatów, cudna lalka :0)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!
    Kardigan jest śliczny, ale chyba zrobiłaś go na drutach, a nie na szydełku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kardigan zrobiony trochę na drutach i trochę na szydełku :)

      Usuń
  5. Tris jak zawsze mnie
    zachwyca - a ubranko
    uroku tylko Jej dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne fotki w pięknym kwieciu. :-) Zachwycam się lalkowym sweterkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko wyszły te zdjęcia! Tris wygląda na nich jak bogini! No i ten blezer! Niesamowity, przepiękny!
    Naprawdę - zachwycające fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje jej ten sweterek :) Bardzo twarzowy
    Szkoda że ja nie byłam nigdy na takim spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Co do samego spotkania to nic trudnego - bierzesz kogo chcesz, do tego lalki i aparat a następnie ruszcie w teren szukać ciekawych miejsc ;)

      Usuń
  9. Lalka jest zjawiskowa, a cała sesja przepiękna. 2 i 6 zdjęcie - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lalkimojąpasją10 maja 2019 11:54

    Śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy ma cudne, blezer super a cała sesja rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń