poniedziałek, 6 lipca 2020

Swing for dolls... Meet Sophia


Dziś chciałabym zaprezentować przepiękną huśtawkę  dla lalek (małe marzenie od kilku lat) oraz przedstawić lalkę, która trafiła do mnie w drodze wymiany. Zdjęcia powstawały w ciągu dwóch dni, stąd lekka różnica w kolorystyce...

Rudowłosa piękność otrzymała imię Sophia.
Jest hybrydą powstałą z główki Camryn Cole z serii Project Mc2 firmy MGA, osadzonej na ciałku Barbie z serii Made to Move. Lalka wpadła mi w oko na długo przed tym jak do mnie trafiła, obiecałam też poprzedniej właścicielce, że dobrze się nią zaopiekuję. Mam nadzieję, że wywiązuję się z obietnicy...

Lalka czuje się u mnie dość swobodnie. Wraz z koleżankami z serii Mc2 regularnie przeszukują pudła z ubrankami. W ostatnim czasie wpadła jej w oko dziewczęca stylizacja złożona z sukienki skradzionej Barbie oraz żółtych martensów. 

W sobotę ciocia zaprosiła nas na działkę pod Warszawę, postanowiłam wykorzystać tę okazję by przetestować moją nową huśtawkę dla lalek. Ta sprawdziła się w stu procentach, piękna, lekka a zarazem stabilna, wygląda po prostu obłędnie. Huśtawka została wykonana specjalnie dla mnie, to jeden z najlepszych prezentów jakie dostałam.

Sophia od razu zakochała się w huśtawce i wskoczyła na nią prosto z wyjazdowej torby. Zapraszam więc do obejrzenia zdjęć....




Weee!!! Ale super!!!
Tylko jak ja stąd teraz zejdę??? 



A co mi tam? Później się o to pomartwię....
Wyżej, wyżej!!!





Jak już wcześniej wspominałam, Sophia najlepiej czuje się w towarzystwie koleżanek z serii Mc2, podczas jej pierwszych, nieśmiałych prób przed aparatem Ember i McKeyla były dla niej prawdziwym wsparciem. Mckeyla wciąż czeka na swój debiut przed aparatem, natomiast Ember znacie już z wcześniejszych postów (klik)



Oczywiście nie obyło się bez grupowego zdjęcia....

Ember, Sophia i McKeyla


5 komentarzy:

  1. Przepiękna hybrydka💚. Bardzo fotogeniczna. A huśtawka lalkowa to super pomysł. Bardzo ładnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała trójka bardzo mi się podoba.
    Sophia na ciałku mtm wygląda super.
    Huśtawka natomiast do pozazdroszczenia- rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ogromną przyjemnością obejrzałam te zdjęcia. Modelka, hybrydka jest śliczna! Zresztą wszystkie trzy dziewczyny są bardzo sympatyczne! Huśtawka każdemu sprawia frajdę, zwłaszcza, że jest pomysłowa i starannie wykonana!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle urokliwe te panny. Sophia podoba mi się chyba najbardziej. Huśtawka rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń