poniedziałek, 31 grudnia 2018

Goodbye 2018

Więc kolejny rok za mną... Pomimo małej ilości sesji zdjęciowych jakie zrobiłam w tym roku, jestem zadowolona z ostatniego obiegu ziemi wokół słońca. Zrobiłam małą przerwę od lalek bjd oraz innych, wiele lalek odeszło ale za to udało mi się osiągnąć pewien stopień równowagi, którego tak bardzo potrzebowałam. Odkryłam też, że dorosłam do nowych lalkowych przygód. By nie przynudzać zapiszę wszystko w skrócie... 

Lalki z serii Pullip Family: Te lalki były dla mnie największym zaskoczeniem tego roku. Obecnie mam dwie lalki z tej rodzinki Dal Chenille du Jardin oraz Dal Magical Pink Chan. Obie lalki zostaną przeze mnie odpicowane do granic możliwości, każda z nich dostanie wiga, chipy obitsu oraz całą masę ubranek. Marzy mi się również Pullip, Isul i Taeyang. Planuję poświęcić tym lalkom dużo uwagi ponieważ myślę, że w pełni na to zasługują.
Lalki BJD: Zostało mi 5 żywiczek, chciałabym dokupić jeszcze jedną lub dwie, ale na razie przerwa od nich trwa. Przed dokonaniem tak poważnego zakupu muszę się dobrze zastanowić. Zrozumiałam, że z tymi lalkami nie ma sensu nic robić na siłę. Lepiej czekac na odpowiedni moment i zamówić wymarzoną lalkę.
Lalki Tonner: Mój zbiór liczy obecnie 8 lalek, każda z nich ma oryginalny makijaż i tylko takie dopuszczam do kolekcji. Wszystkie Tonnerki które mam zostają ze mną już na zawsze. Chciałabym w przyszłym roku poświęcić im więcej uwagi i zrobić więcej sesji. Zakupu kolejnych tonnerek nie planuję, ale kto wie co się wydarzy...
Lalki Integrity Toys: Obecnie mam dwie lalki z tej firmy, jedna została już przedstawiona na blogu, druga cierpliwie czeka na swój debiut. Chciałabym mieć więcej tych lalek, mam kilka upatrzonych modeli, być może w 2019 roku zaproszę jakąś do kolekcji...
Lalki od Mattel: Panuję je kupować tylko ze względu na części by tworzyć hybrydy. 
Lalki od Hasbro: Są u mnie w kolekcji i czekają na metamorfozy. Firma robi piękne lalki i mam zamiar je zbierać dalej.
Lalki od Disney Store: Roszpunka i Gothel są już u mnie. planuję kupić jeszcze kilka wybranych modeli. 
Lalki od Giochi Preziosi: Posiadam obecnie dwa zestawy lalek W.I.T.C.H. oraz jedną lalke z serii Winx Club - Stellę. 

Widać zmiany prawda? Moja kolekcja osiągnęła pewien ład w którym wygodnie mi się odnaleźć.  W tym nadchodzącym roku chciałabym robić więcej lalkowych ale i kreatywnych rzeczy, pozostając przy tym w zgodzie sama ze sobą i nie robiąc już nic na siłę.. Podobie jak rok temu, przygotowałam zestaw (najlepszych moim zdaniem) zdjęć z minionego roku. 

Życzę wszystkim by ten nadchodzący rok przyniósł wiele radości, sukcesów a przede wszystkim zadowolenia z samych siebie. Do zobaczenia w 2019... ;) 




11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia robisz i z przyjemnością pooglądam w przyszłym roku nowe sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że sesji będzie jak najwięcej, bo ogląda się je z przyjemnością. :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jemek w Twoim wykonaniu jestem
    ogromnie ciekawa, wiem, że czasem
    szalejesz z metamorfozami, ale na
    szczęście pannicom od Hasbro nie
    straszne żadne stylistyczne wariacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jemki będą w swoim czasie, nie martw się doczekasz się :D
      Jeszcze zabierzesz się z nami na sesje :D

      Usuń
    2. a ja drogą lalkowej wymiany jestem już
      oficjalnie przeszczęśliwą posiadaczką
      kolejnej Jemki - lada dzionek utulę Ją!

      Usuń
  4. :D fajnie że określiłaś się w tym co chcesz zbierać :)
    Może 2019 będzie takim rokiem dla mnie, rokiem na zmiany.
    co do zdjęć, to wybrałaś zdecydowanie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Śliczne laleczki, najbardziej podoba mi się dal:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałbym żeby podsumowanie minionego roku było u mnie tak obfite ale ja z kolei się pozbywam lalek niż dokupuje:(
    P.S. Jeżeli chciałbyś dorzucić jakieś miniaturki dla lalek do swojej kolekcji to zapraszam do mnie na blog. Od kilku miesięcy robię wyprzedaż miniatur i akcesorii lalkowych po tanich cenach. Wpadnij na http://besudolls.blogspot.com lub na moje konto na Allegro- Besu4.

    OdpowiedzUsuń