czwartek, 4 lipca 2019

End of World and one more step away - Ember Evergreen

Jakiś czas temu obiecałam wstawić zdjęcia pięknej Ember Evergreen z serii lalek Project Mc2 od MGA. I oto jest, jej podwójna sesja. 
Jakiś czas temu przedstawiłam już na blogu tę rudowłosą piękność, ale wtedy nie miałam weny do obrabiania zdjęć. Czasem tak bywa, jest faza na tworzenie a innym razem blokada, której się nie przeskoczy. 

Ale wracając do lalek.....
Ember to słodziak dzięki któremu na nowo zaczęłam zbierać lalki z serii Project Mc2. Podoba mi się w nich to, że każda postać ma swój własny facemold, osobowość i talent. Być może za jakiś czas uda mi się wziąć przed obiektyw Mckaylę lub Camryn. Zastanawiam się też czy nie zrobić Ember sesji w jej pudełkowej stylizacji, jak na razie pozuje ona w ubrankach "pożyczonych" od mattelowskich koleżanek. 




Ci którzy interesują się tą serią lalek wiedzą, że największą miłością Ember są kwiaty, spędza w ich otoczeniu długie godziny, więc podczas sesji trudno było o jej uwagę. 



Sama nie wiem czy to tylko moje wrażenie, ale wydaje mi się, że Ember na każdym zdjęciu ma nieco inny wyraz twarzy.  Czasem wydaje się taka radosna a innym razem głęboko zamyślona i tajemnicza.



Jedynym akcentem z jej oryginalnej stylizacji  są te przepiękne niebieskie kozaczki. W takiej stylizacji można śmiało ruszać na koniec świata a nawet dalej....  Nic w tym dziwnego, że Ember idzie dalej, dalej i dalej....



Tutaj widzimy już Ember w innej stylizacji, oczywiście z  kwiatowym akcentem. 






Podsumowując...
Seria Project Mc2 jest jedną z najlepiej zrobionych lalkowych linii z jakimi spotkałam się przez te kilka lat. Makijaże lalek są piękne, starannie wykonane, ich włosy są z porządnego tworzywa,dającego się układać i prątkować.  Jedynym minusem są zbyt chude ciałka, ale nie przeszkadza to lalkom w pozowaniu, a po założeniu im ubranek wszytsko wygląda dobrze. 
Mam nadzieję, że szybko dodam ty kolejny wpis, ale na razie znikam.....


8 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta panna, a Twoje zdjęcia przedstawiają ją w super scenerii. Poproszę o więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że coś niebawem się pojawi :D

      Usuń
  2. Śliczna, kusiły mnie swego czasu, ale coś nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie trafiłaś na odpowiedni model?
      Polecam te lalki oceniać dopiero jak są wystylizowane :)

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia, napatrzeć się nie mogłam. :)
    A kozaczki są obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O tak kozaczki ma najpiękniejsze <3

      Usuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia, panny co prawda nie w moim typie, ale bardzo doceniam pomysł na całą serię, a i wykonanie wydaje się być całkiem solidne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Może kiedyś się do nich przekonasz, ja też miałam z tym problem ale są zrobione tak dobrze, że przestałam się opierać.... :D

      Usuń