czwartek, 31 maja 2018

Disney Store Rapunzel

Od dawna czerwiec był miesiącem przynoszącym mi same nieszczęścia i zmartwienia, jednak tym razem postanowiłam - koniec z tym! Tym razem chce się cieszyć wszystkim i czekam na same dobre wiadomości. Dlatego zaczynam ten miesiąc bardzo pozytywną sesją lalki, która zajmuje szczególne miejsce w mojej kolekcji a jest nią Roszpunka z Disney Store. Jest to pierwsza Disneyowska Księżniczka w mojej lalkowej gromadce. Napiszę o nie znacznie więcej kolejnym poście, przedstawiającym wszystkie  lalkowe księżniczki w moim zbiorze...

Tak więc sesja powstała jakiś czas temu. Zróżnicowanie w kolorystyce zdjęć spowodowane jest różną ostrością światła słonecznego. Roszpunka pozowała bardzo dzielnie pomimo częstego zaplątywania się jej długich włosów w gałązki i kwiaty. Osobiście, nie przepadam za księżniczkowymi sukniami, ale ta jedna jest wyjątkiem i muszę przyznać, że prezentuje się  pięknie, pomimo brokatu i tiulu  jest bardzo lekka i zgrabna. Uwielbiam tą lalkę taką jaka jest ale zechcę pokazać ją również w innych wersjach. Na tym kończę i do zobaczenia przy następnym wpisie... :) 
Miłego oglądania zdjęć! 








7 komentarzy:

  1. Suknia jest cudna! Gorset to majstersztyk...
    Panna śliczna! Włosy włosami, ale jej oczy to po prostu przepaść...
    Zdjęcia w kwiatach fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sesja, a panienka wygląda niezwykle urokliwie. Mam dwie dziewczyny z Disney Store i uważam, że są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sesja, a Roszpunka prezentuje się zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale, że Ją masz!
    teraz będę wypatrywać
    kolejnych pannic :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ujęcia uroczego dziewczątka :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia. Bardzo udana sesja :-) Uwydatniła lalkowe walory ;-) Panna jest jeszcze piękniejsza. Muszę przyznać, że własnie ta konkretna lalka jest moją ulubioną wśród księżniczek Disneya, choć nie posiadam takowej. Jednakże od dawna z zainteresowaniem oglądam zdjęcia z jej udziałem. Pozdrawiam ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ona śliczna! Jedna z moich ulubionych lalkowych księżniczek <3

    OdpowiedzUsuń